vineri, 10 aprilie 2009

Campionatul Universitar la Baschet feminin-Finala


Week-end-ul acesta va avea loc la cluj finala campionatului universitar de baschet feminin. Evenimentul nu este din pacate promovat mai de loc ceea ce mi se pare destul de nasol...dar ce sa-i faci la nivelul astase pare ca nimanui nu-i pasa.

Saptamana trecuta a fost fianla baietiilor, care a avut loc tot la Cluj se pare, si tot asa nimeni nu stia nimic de ea. Am aflat si eu asa din intamplare, de la o prietena din Bucuresti, culmea nu?!

Dar sper sa ajung sa vad ceva meciuri si sa povestesc depre ele ;)

Am revenit cu cateva informatii. Se pare ca meciurile vor avea loc maine si poimaine la Sala de Sport din Parcul Iuliu Hategan(Fotul parc Babes). Va fi un meci de la 9.30, intre Universitatea Bucuresti i Spiru Haret(Bucureati). Alte echipe care sunt prezente la acest event sunt: Babes, Cluj; Univeritatea Iasi, de astea am auzit. Acuma s-ar putea sa fie mai multe dar nu stiu sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu